25 Mayıs 2018 Cuma

Gri

Basligin sikiciliginin aksine ben bu gri bulutlari ve yarattigi melankoliyi seviyorum. Su anda calismakta oldugum yardim kurulusundan ciktim ve kizimin okulunun yanindaki parktan bunlari yaziyorum. Yagmuru almama daha yarim saat var ve vaktimi en iyi sekilde yani yazarak degerlendirmek istedim.
Bugun calistigim yardim kurulusunda cantalari ve fularlari duzenlerim. Eski tarihli olanlari yesil bir posete koyuyorum o yesil poset ile ne yaptiklari hakkinda hic bir fikrim yok. Sadece 3 hafta geriye donuk eskileri koyup merdivenin yanindaki bosluga birakiyoruz. Esrarengiz bir sekilde ortadan kayboluyorlar. Yenileri de etiketleyip showroom a konuldugu tarihi yazip kafama gore dizayn ediyorum.
Yalniz bir seye kafam cok bozuk. 4 hafta olacak calismaya baslayali hala volunteer kartim gelmedi. O kart olmadan satis islemi yapamiyoruz. 4 haftadir da Cathy isimli bir kadinin kartini kullaniyordum gecici olarak. Kadin artik gonullulukten vazgecti herhal cukkali bir is buldu diye dusunurken bugun 60 yaslarinda bir kadin geldi ve "hi, i am Cathy" dedi. Neyse karti verdik haliyle. Yalniz nasil icerlediysem yarim saat sonra musterilerden biri kadinin karti yalnislikla alip gitmis 😁
Asagidaki foto calistigim yardim kurulusundan. Cathy gelmeden 1 saat once cekildi. Yagmuru okula birakirken biraz islandim sayet dus etkisi ile yagdi bugun surekli.
Bu yardim kurulusu ile ilgili daha sonra detayli bir seyler karalamak niyetindeyim. Guzel isler yapiyorlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu