29 Mayıs 2018 Salı

St. Nicholas Market

Bristol'un en eski ve buyuk kapali carsisi olan Aziz Nicholas Carsisi yani nam-i deger St. Nicholas Market, 1743 yilinda insa edilmistir. Georgian tarzi mimari ile yapilandirilan bu carsi bana Istanbul Kapali Carsi ve Izmir Kizlar Agasi hanini hatirlatti.
Kapali carsi icinde ayrica Nails Market, Farmers Market ve Street Foods market adinda uc ayri carsi barindiriyor.
Nails market i adinin yanilgisina yenik dusmemek icin en basta aciklamak istedim. Bir hediyelik esya carsisi. Akliniza ne geliyorsa artik. Hint kumasi, Japon semsiyesi, Iran halisi, seramikler, koleksiyon kitaplari, pikaplar, plaklar, vintage ve retro kiyafetler, aksesuarlar, harika cikolatacilari yaklasik 20 gunde gezebilirsiniz tek tek. Muthis gercekten.
Farmers market, adinda da anlasilacagi uzere taze meyve, sebze alabileceginiz yurdum pazari.
Gelelim street food marketeeee. Ben buraya yerlesmeden once asla kebap yemeyecegim demistim. Hala da bozmus degiliz ancak bu street food markette Matina diye bir mekan var ve taze lavas arasi soslu kuzu eti yapiyorlar arkadasim!!!  Kebap degil, durum degil, sandvic hic degil!! Hayatimda yedigim en guzel sokak yemegi idi. Net! Yolunuz duserse mutlaka tavsiye ediyorum. "Matina"
Benden simdilik bu kadar. Biraz da fotograflar konussun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu