5 Ocak 2016 Salı

Anne Tavsiyesi: Bebek Kitapları

Herkese Merhaba :)

Bundan iki sene önce deliler gibi kitap bloğu yazdığım günler geldi aklıma. Çılgınlar gibi okur, tavsiye eder, yeni çıkanları, bestsellerları özenle takip eder, hemen hemen her gün yeni içerik oluştururdum. Sadece blog yazmak için öğle aralarında yemeğe çıkmaz, ofiste yerdim. Satır Araları benim ilk göz ağrım.
Şimdilerde de okuyorum. Eskisi kadar olmasa da, okuyorum. Bunu boşlayamam. Artık hem kendim için, hem de kızım için okuyorum. Kitap okumayı sevmesinin en olur yanının; "kızım, al sana kitap haydi bunu oku bakalım" demekten geçmediğinin farkındayız, babası da ben de. Bizde görmeli ki, uygulasın. Hayatının içinde hep kitaplar olsun.

Yağmur'un ilk kitapları Koleksiyon Yayıncılık'ın Hayvanlar ile Şekiller kitaplarıydı. Fakat maalesef bu minnoş yumuşak kitaplar diş çıkarma dönemimizin kurbanı oldular, yani yendiler :) Ancak ne kadar faydasını gördüğümüzü anlatamam. Yağmur şu anda Puffin adında enteresan bir hayvan dahil olmak üzere tüm hayvanları sesleri ile birlikte (annesinin müthiş seslendirme yeteneği sayesinde) tanıyor :)
İşte ilk kitaplarımız:

bu tamamen yendi, paramparça :((

ve tabiki kütüphane kulemiz (bunları yemesine izin vermedim, harika bir arşiv)


 Bir de aynı yayın evinin renkler ve şekiller vardı ama onların resimlerini internette bulamadım. 

Şimdilerde ise, hikayeli farklı arayışlara girdim. Yani hayvan olmalı, insan olmalı, mekan, zaman olmalı. Çünkü bunları takip etmeye çalışıyor, anlatmama bayılıyor. Burada da imdadıma Melina's Mom yetişti. Sayfasından tavsiye ettiği şu kitabı sipariş ettim: 


Sonra daaa şunu gördüm ve dayanamadım :)  Bir Küçük Prens hayranı olarak, Bebekler için Küçük Prens kadar sevimli bir kitap alternatifi olamazdı. 


Şimdilik bunların elime ulaşmasını bekliyorum :) Yağmur'la birlikte okuma ve paylaşma maceralarımız devam edecek. 

Sevgiler ve bol okumalı günler :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu