21 Ocak 2016 Perşembe

Haftanın Özeti ve Tavuklu Kereviz

Telefonum bozulduğu için günün belli saatleri sadece bilgisayardan internete girebiliyorum. Fena da olmadı aslında hani :) Çünkü Yağmur uyuduğunda telefon elimden düşmüyordu. Şimdi en fazla 15-20 dk takılıp kendi işlerime bakabiliyor, daha çok kitap okuyabiliyorum..
Yağmur için sipariş ettiğimiz kitaplar elimize ulaştı. Küçük Vak Vak ile Bebekler için Küçük Prens.. Fakat bizim Yağmur kuşu yeni kitaplarımıza biraz haşin davrandığı için anne kontrolünde resimlerine baktı ve odasındaki kitaplığındaki yerlerini aldılar :) Yağmur sanırım masal kitabı için hala biraz küçük...Kalın kartondan ya da bezden yapılmış bebek kitaplarımızla biraz daha vakit geçirmemiz gerekecek. En azından kitapların parçalanmaması gereken, değerli varlıklar olduğunu anlayabileceği zamana kadar :)
Yeme içme serüvenimiz tam gaz devam ediyor. Anne kuş yeni mamalar denemeye devam ediyor. Bebek kuş sevdiklerini höpürdetiyor, sevmediklerini fırlatıyor derken günler geçiyor. 
Dün tavuklu kereviz yaptım. Çok sevdi. Sizlerle de paylaşmak istedim. Ancak telefonum olmadığı için foto alamadım. Temsili olarak bir görsel paylaşıyorum :)


Malzemeler:
1/4 tavuk göğsü
1 havuç
1 kereviz
1 patates
Zeytinyağı

Önce tavuğu haşladım. Daha sonra haşlama suyuna, doğradığım havuç, kereviz ve pırasayı sularını iyice çektirene kadar pişirdim. (aslında zeytinyağında kavururdum ama zamanım çok dardı, direk haşlama suyunda pişirdim, gayet lezzetli oldu) sebzeler ezilecek kıvama gelinceye kadar pişirdim, su da kendini iyice çekince içine haşlanmış tavuğu yemeğin içine tifttim. Dün iki öğün bayıla bayıla yedi. Baya bereketli bir yemek olmuştu, bugün de öğlen öğününde verdim hatta :D 
Kış sebzelerini çok seviyorum. Mevsim kış olunca, tavuğu da güvenle verebiliyorum -yazın sayılı kere tavuk yemiştir, çok çabuk bozuluyor diye pek yanaşmadım açıkçası... 
Bugün de Makarna Lütfen'den siyez bulgurumuz ve ruşeymimiz geldi. En kısa zamanda onlarla yaptığım cici tarifleri de sizlerle paylaşacağım. 

Sevgi, uyku ve oyun dileğiyle.... :D :D :D :D

Ama önce sağlık ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu