2 Mart 2016 Çarşamba

Bir Trnd Türkiye Projesi: Vernel Max Taze Gül Konsantre Çamaşır Yumuşatıcısı

1,5 yıldır dünyanın en güzel işini yapıyorum. Full time annelik :) zamanımın hemen hemen tamamı kızıma, işten gelince eşime, kızımız uyuyunca da bana ait :) En büyük hayalimdi, bir çocuğum olursa işime ara verip çocuğumuzu kendim büyütmem. Binlerce kez şükürler olsun ki, nasip oldu. Gerisi sağlık sıhhat. Çok fazla beklentim hiçbir zaman olmadı. Fakat gelin görün ki, kendimi bildim bileli çalışıyorum. Hiç evde oturmadım. Okurken yaz tatillerimi bile çalışarak değerlendirdim. Lise bittikten sonra annemden harçlık istediğimi hiç hatırlamıyorum. Tabiki tüm masraflarımı karşılayacak kadar yüksek bir kazanç elde edemedim o yıllarda. Ama arkadaşlarımla dışarı çıktığımda hep kendi param vardı, çalışıyordum çünkü. Ama en güzeli de anneme ve teyzeme doğum günlerinde, anneler günlerinde hep kendi kazandığım paradan hediye aldım. Sürekli para para diyorum ama şimdiki zamanın 300-400 lirası. Atla deve değil yani.
Üretmeyi hep çok sevdim. Evlenmeden önce halka peçeteliklerimi kendim hazırlamıştım, kızımın hastanede dağıtılacak hediyeliklerini ve  ilk doğum gününde misafirlere dağıtılan kokulu taştan objeleri kendim yaptım. Boş olduğum her an bana göre ya okumak için güzel bir fırsat ya da böyle işler için aktivite saati... Son günlerde yeni bir trendten haberdar oldum. Tam bana göre dedim. Trnd Türkiye adında bir oluşum var. Piyasaya yeni çıkan ürünlerin tanıtımı için bir proje ekibi oluşturuyorlar. Başvurunuz kabul edilirse, size ürünün bir orjinal boyunu, eşe dosta dağıtmanız için de çokça numume gönderiyorlar. Sizden istedikleri, numuneleri dağıtırken fotoğraf çekmeniz, nabız yoklamanız, anket yapmanız. İş çok basit ve zevkli. Başvurdum, hemen kabul edildi.
Bir iki hafta içinde mis kokulu bir koli geldi. İçinden pembe renkli bir yumuşatıcı şişesi, bir sürü özel paketlenmiş numune ve indirim çeki ile anketlerim çıktı. İlk ben kullandım tabi. Vernel kalitesi herkesin malumu ama denemeden başkasına tavsiye etmek olmaz :) çamaşırları asarken ayrı, ütülerken ayrı güzellikte bir koku sardı evi. Ütüleyip kaldırdığım çamaşırların olduğu çekmece hala her açtığımda mis gibi kokuyor.
Ürünleri dağıtmaya başlayalı bir hafta oldu. Çok güzel geri dönüşler alıyorum. Yaptığım anketleri de kızım uyuduktan sonra sistemlerine giriyorum. İşte hepsi bu kadar :)
Allah boş duranı sevmezmiş :) ben de boş boş oturdum mu kendimi sevmiyorum. Böyle işler hem kendimi iyi hissetmemi sağlıyor, hem de eve, başkalarına destek olmanın hazzını yaşıyorum.
Bayanlar siz de benzer işler yapmak isterseniz, ara ara bu siteyi takip edin.  Siz de güzel projelerin bir parçası olabilirsiniz.
Sevgiler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu