16 Mart 2016 Çarşamba

Neler Kullandık/Kullanıyoruz?

Ne zamandır bu yazıyı yazmak istiyordum...
Yağmur doğduğu günden beri kullandığımız ürünler ile ilgili düşüncelerimi paylaşmak istiyorum, belki bir faydamız olur..

Bebek bezi: Yağmur ilk doğduğunda Prima Premium Care kullandık fakat pişik oldu.. Neden bilmiyorum kıpkırmızı oldu çocuğun poposu, Molfix o sıralar göbek oyuntulu bebek bezlerini yeni çıkarmıştı, Yağmur'un da göbek bağı biraz geç düştüğü için (15 gün) cazip geldi, aldık, 18 aydır Molfix kullanıyoruz, çok memnunum. Pişik, sızdırma asla olmadı. Geceleri de hiç değiştirmedim uykusunda (kaka hariç)...



Islak Mendil: İlk 6 ay ıslak mendil kullanmadım. Pamuk ve su ile temizliğini yaptım. Sonra Huggies yeni doğan kullandık. Islak pamuk gibi dokusu, kokusuz olması sebebiyle tercih ettim. O kadar doğal ki, çekerken parçalanıyordu :) Sonra bir ara Huggies banyo ferahlığı aldık, kokusu çok güzel ama bir gün makyajımı temizlerken cildim yandı, tesadüf mü acaba diye ertesi gün tekrar denedim, yine aynı sonuç... Şu anda Molfix bebe losyonlu ıslak mendil kullanıyoruz. Çok memnunum. Hem silinince yumuşacık yapıyor, hem de tahriş etmiyor.




Pişik kremi: Sudo Crem.  İlk günden beri hiç değiştirmeden kullandığım tek ürün. Çok memnunum. 







Şampuan: Chicco saç ve vücut şampuanı. Kokusu bir harika, alerjik bir reaksyonla karşılaşmadık.. Marka da güvenilir olunca, değiştirme gereği duymadım. Sadece bir ara konak olduğu için Mustela'nın konak şampuanını kullanmıştık.








Vücut Losyonu: Sebamed Baby. Bebeklerin cildi zaten yumuşacık.. Losyon, yağ pek kullanmamak lazım. Ama arada kuruyabiliyor.. Sebamed baby bu yönde çok işimi gördü. 1.5 yıldır hala şişenin yarısına ulaşamadık.








Deterjan: Hacı Şakir Granül Matik. Çok memnunum.. Kokusu bebek kokusu gibi. Hatta kızım doğmadan çamaşırlarını yıkadığımızda dolabı bebek bebek kokmuştu. Daha bebek gelmeden odasına bebek kokusunu dolduran ürün :) Ama gerçeğinin kokusu ömre bedel o ayrı :D







Yumuşatıcı: Dalin. Aslında granül matik ile yıkanan çamaşırlar yumuşacık çıkıyor. İlk kutu bittikten sonra tekrar almadım ama kokusu, yumuşaklığı çok güzel.









Bebek arabası: Baby2 Go Travel.. Aslında bu konu apayrı bir yazı başlığı.. Araba genel olarak süper.. Fakat çoook ağır.. Alındığı günden beri bagajda muhafaza edildi. Dışarı çıkaracağımız zaman bagajdan alıp çıkarıyoruz. Eve hiç çıkmadı, çıksa inemezdi muhtemelen :) ana kucağını 6 aya yakın evde ve dışarıda kullandık ama o da yaklaşık 10 kg olduğu için; içinde Yağmur ile merdivenlerden inip çıktığım günler kol ağrısından ölüyordum. Travel sistem arabaların güzel yanı bebek içinde çok rahat, tam yatış ve dimdik pozisyonları var ve çift yönlü kullanılabiliyor. Ancak dediğim gibi çok hantal ve fazla yer kaplıyor. Yedek bir baston araba şart..

Oto Koltuğu: Koala. 2-3 ay araştırdıktan sonra, isofixli olması ve yanlardan darbe emici koruyucuları (sps) olması nedeniyle Koala Ino-Fix tercih ettik. Baş desteği pofidik ve rahat. İsofixler sayesinde arabaya zırh gibi oturuyor, kıpırdamıyor bile, 5 kademeli oturma pozisyonu ile her yolculuk rahat ve keyifli :)







Şimdilik aklıma gelenler bunlar :) daha geldikçe, kullandıkça yazarım.

Sizin de sorularınız olursa seve seve cevaplarım :)

1 yorum:

  1. Bebeklerimiz ve cilt çok hassas oldukları için en iyi ıslak mendil kullanmalıyız. ıslak mendil üreticisi olarak sayfamıza bekleriz.Baskılı ıslak mendil

    YanıtlaSil

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu