15 Mart 2016 Salı

Duygusallık Tavan

Bu bloğu neden "Yağmur Karakuş" imzası ile yazdığımı merak edenler için bu yazım...

Geçen gün eşimin merakı üzerine doğdu aslında bunu açıklama gereksinimim... Bu bloğa Yağmur büyüdüğünde kendi devam etsin istiyorum.. Tabi o da arzu ederse.. Canı ne zaman isterse başlar, artık günlük gibi mi tutar, okuduğu kitapları, izlediği filmleri mi anlatır, şiir mi yazar... Orası ona kalmış.. Belki tahmin bile edemeyeceğim bir hobisi olur, onun üzerine yazaaar da yazar.. Belki de hiç yazmak istemez. Sadece annesinin sadece ona özel, onu anlatan yazılarını okur ya da okumaz.. Onun bileceği iş :) ben böyle yapmak istedim. 

Yapmak istedim çünkü anılar değerlidir. Tıpkı fotoğraflar gibi, tıpkı annemin benim bebeklik kıyafetlerimi saklayıp çocuğum olduğunda bana vermesi gibi.. Babama dair çok az şey var hafızamda.. Eşya ise, bir olta, içinde kendi sesinin olduğu bir kaset, günlüğüme karaladığı bir şiir. Ne çok isterdim babama dair fazla anı, fazla eşya, hele beni anlatan bir kaç karalama... 

İşte tam da bu yüzden kızım adına yazıyorum kendi kalemimle, bir gün açıp okuduğunda yazma hevesi gelir belki diye :) 

"Ben hep yanında olmayı ümit ediyorum, sağlıkla, güzellikle, babanla birlikte sana güzel bir gelecek var etmek için tüm çabamız sakız kokulum.. İnşallah hayat sana hep güzellikler getirir. Kendin olarak var olmayı öğrenir, kimseye ihtiyacın olmadan yaşamayı bilirsin. Minicik bedeninin üzerine titrediğim bu günler hızla geçiyor, artık büyüyorsun, ayakta durmak için elimi sıkı sıkı tuttuğun günlerin yerini, elimi tutmak istemeden koşmak için can atacağın günler alacak biliyorum... Uykuya dalarken yanında yatmamı istediğin bugünlerin yerini, arkadaşının evinde kalmak için telefonda dil dökeceğin günler alacak, onu da biliyorum... Ben hep çok büyük konuştum, annem gibi bir anne olmayacağım diye, ama tam da annem gibi bir anne olma yolunda hızla ilerliyorum, görebiliyorum... Yine de özgürlüğünün, çocukluğunun, gençliğinin, ömrünün tadını çıkarmanı diliyorum daha şimdiden canım kızım... Sağlık ve mutlulukla büyü... 

Seni çok seviyorum...."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu