11 Aralık 2015 Cuma

Kendinden Sebzeli Tel Şehriye ile Tavuklu Çorba

Tavuk suyu çorbası bebek sofralarının vazgeçilmezi. Hem çok faydalı hem de çok lezzetli. Yağmur'un kıyma ile arası pek yok ama tavuk-balık çok seviyor. Ben de sık sık yapıyorum. Damak tadı önemli :)
İnstagramdan beni takip edenler bilir. Makarna Lütfen'in ürünlerini çok severek kullanıyorum. Bu çorbada da kendinden sebzeli tel şehriye kullandım. 1 patates, (havuç koymayı unuttum), ve tavuk eti. Taze olması önemli. Ben kalça etini de göğüs etini de rahatlıkla kullanıyorum. Sadece kalça etini kullandıysam yağda cimri oluyorum.
Tavuk suda haşlandıktan sonra patatesi, patatesler yumuşayınca da şehriyeyi ilave ettim. içine tavukları didikledim ve az zeytinyağı gezdirdim. Tavuklar parçalansın diye rondodan geçirdim. Siz isterseniz tavukları önce atın rondoya sonra tel şehriye ilave edip kaynatın. Ya da hiç kullanmayın, minik minik didikleyin parça gıdaya alışkınsa. Güzelim rengarenk şehriyelerim de rondonun gazabına uğradı. 

Afiyetler olsunn :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu