12 Aralık 2015 Cumartesi

Tel Şehriyeli Kabakli Somon Balığı Çorbası


Sık sık kabızlık sorunu yaşadığımız için kabak bolca kullandığım sebzeler arasındaydı. Bu arada belirtmek isterim ki, tarifleri kronolojik olarak yayınlıyorum. Yani bu çorbamı Yağmur 9 aylıkkten yapmışım,  Haziran ayında. Dolayısı ile mevsim sebzelerinin olmadığı tarifleri sunuyormuşum gibi algılanmasın. Tariflerimde kullandığım sebzeler, meyveler her zaman mevsiminde olanlardır. 


1 tatlı kaşığı tam buğday unu ile 1 çay kaşığı zeytinyağını kavurdum. Somonu ayrı bir yerde haşladıktan sonra suyunu unlu yağlı karışıma ilave ederek karıştırmaya devam ettim ve balıklı-unlu suya kabakları ekledim. Kaynadıktan sonra şehriyeleri ekledim. En son haslanan somon baligini corbamizin icine  didikledim ve rondodan geçirdim :) Nefis oldu nefisss. 

Afiyetle yesin miniskolar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

© Sağanak Yağışlı Blog Template designed by Juvmom - Sesukamu